Ισχύς ... με διάρκεια                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Νέες εγκαταστάσεις 4,5 MW μονοαξονικών tracker S100-SR σε Βοιωτία και Θεσσαλονίκη     Η διευκρινιστική εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για 1% σε γη υψηλής παραγωγικότητας     ΗΠΑ : Το μεγαλύτερο έργο Ηλιακής Ιχνηλάτησης MLD με συστήματα αποθήκευσης ενέργειας     Λιθουανία: Νέα εγκατάσταση της DEGER - 450 kW με συνδυασμό μονοαξονικών και διαξονικών τράκερ     Η DEGER υπογράφει μεγάλο έργο 17,5 MW και δίνει λύσεις σε αγρότες στη Νότια Αφρική     2018-2019: Aποδόσεις ΦΒ πάρκων στην Ελλάδα με διαξονικούς Ιχνηλάτες DEGER     Δελέρια Λάρισας: 5 χρόνια σταθερών αποδόσεων από την αναβάθμιση εγκατάστασης 150 kWp Ιχνηλατών αστρονομικού αλγορίθμου σε DEGER MLD     ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣEΩΝ : S100-SR και bifacial πάνελ δίνουν πνοή σε ΦΒ πάρκο 100kW σταθερών βάσεων στη Σπερχειάδα Φθιώτιδας     Επιδόσεις για όσκαρ στην Πάφο! Οι Ιχνηλάτες D100 και τα πάνελ Panasonic Hit αποδίδουν σε πολύ υψηλά επίπεδα     ΜLD και διαξονικοί DEGER δίνουν ενέργεια σε πολυτελές καταφύγιο σαφάρι στη Ν. Αφρική     

You are here

Technical Tips's blog

Νέο πρoϊόν AUTOCCB : 3% επιπλέον ενεργειακής παραγωγής και έξτρα προστασία για τους Ιχνηλάτες σας!

Ορισμένοι από τους Ιχνηλάτες της DEGER που έχετε εγκατεστημένους στα Φωτοβολταϊκά σας πάρκα, λειτουργούν χρησιμοποιώντας την πλακέτα οδήγησης  EK-V.  Κατά αυτό τον τρόπο, τα πάνελ με τη δύση του ηλίου ακινητοποιούνται έχοντας προσανατολισμό προς τη δύση . Ξημερώνοντας, με την ανατολή και εμφάνιση του ηλίου, τα Φωτοβολταϊκά πάνελ οδηγούνται κινούμενα προς τα ανατολικά μέχρι τη χρονική στιγμή που θα βρούν το σημείο θέσης με τη μέγιστη ηλιοφάνεια.

Οι Αισθητήρες ανέμου και χιονιού

Aπό τα σημαντικότερα εξαρτήματα για την εύρυθμη λειτουργία του φωτοβολταϊκού πάρκου είναι ο αισθητήρας ανέμου (wind sensor) και ο αισθητήρας χιονιού (snow sensor), οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι με τo CCB (Central Control Box). Παρακάτω, εξηγούμε αναλυτικότερα τις αρχές που διέπουν τη λειτουργία τους  :

Συντήρηση εμβόλου

Σημαντικό ρόλο στη διασφάλιση της βέλτιστης λειτουργίας του κινητήρα ανύψωσης του τράκερ (έμβολο, ΕΜΟ ElevationMotor) διαδραματίζει η ελαχιστοποίηση των τριβών του ατέρμονα άξονα κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του. Αυτός είναι προπληρωμένος με λιπαντικό από την κατασκευή του και δεν έρχεται σε επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον, όντας προστατευμένος από το σωλήνα αλουμινίου, με την πλαστική τάπα στο άκρο του, και την φυσούνα (Bellow).