Ισχύς ... με διάρκεια                                                                                                                                                                                                                                                                                                

You are here

Technical Tips's blog

Νέο πρoϊόν AUTOCCB : 3% επιπλέον ενεργειακής παραγωγής και έξτρα προστασία για τους Ιχνηλάτες σας!

Ορισμένοι από τους Ιχνηλάτες της DEGER που έχετε εγκατεστημένους στα Φωτοβολταϊκά σας πάρκα, λειτουργούν χρησιμοποιώντας την πλακέτα οδήγησης  EK-V.  Κατά αυτό τον τρόπο, τα πάνελ με τη δύση του ηλίου ακινητοποιούνται έχοντας προσανατολισμό προς τη δύση . Ξημερώνοντας, με την ανατολή και εμφάνιση του ηλίου, τα Φωτοβολταϊκά πάνελ οδηγούνται κινούμενα προς τα ανατολικά μέχρι τη χρονική στιγμή που θα βρούν το σημείο θέσης με τη μέγιστη ηλιοφάνεια.

Οι Αισθητήρες ανέμου και χιονιού

Aπό τα σημαντικότερα εξαρτήματα για την εύρυθμη λειτουργία του φωτοβολταϊκού πάρκου είναι ο αισθητήρας ανέμου (wind sensor) και ο αισθητήρας χιονιού (snow sensor), οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι με τo CCB (Central Control Box). Παρακάτω, εξηγούμε αναλυτικότερα τις αρχές που διέπουν τη λειτουργία τους  :

Συντήρηση εμβόλου

Σημαντικό ρόλο στη διασφάλιση της βέλτιστης λειτουργίας του κινητήρα ανύψωσης του τράκερ (έμβολο, ΕΜΟ ElevationMotor) διαδραματίζει η ελαχιστοποίηση των τριβών του ατέρμονα άξονα κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του. Αυτός είναι προπληρωμένος με λιπαντικό από την κατασκευή του και δεν έρχεται σε επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον, όντας προστατευμένος από το σωλήνα αλουμινίου, με την πλαστική τάπα στο άκρο του, και την φυσούνα (Bellow).