Υποστήριξη Πελατών

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ - ΕΥΡΕΣΗ ΒΛΑΒΩΝ - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ

Η DegerHellas υποστηρίζει με άμεσο τρόπο κάθε πελάτη ενός Ιχνηλάτη της DEGER. Η ομάδα του σέρβις μας σας εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο έχοντας στην ελληνική αγορά την πιο γρήγορη ανταπόκριση.

Αποτελεί ιδιαίτερα συχνό φαινόμενο να δεχόμαστε κλήσεις για τεχνική υποστήριξη από εγκαταστάτες – συντηρητές των μονοαξονικών πάρκων με Ιχνηλάτες της DEGER, οι οποίοι έχουν μεταβεί στην ενεργειακή εγκατάσταση, δίχως να έχουν μαζί τους τον κατάλληλο εξοπλισμό για να επιλύσουν τα όποια προβλήματα έχουν προκύψει στην εγκατάσταση. Κατ’ αυτό τον τρόπο, οι τεχνικές εργασίες δεν δύναται να ολοκληρωθούν, ενώ παράλληλα χάνεται πολύτιμος χρόνος και για τους ίδιους που έχουν κάνει ένα άσκοπο δρομολόγιο, αλλά και για το τεχνικό μας τμήμα το οποίο καταναλώνει σημαντικό διάστημα στις τηλεφωνικές γραμμές, πολλές φορές εις βάρος άλλων περιπτώσεων που επείγουν.

Για να αποφευχθούν τέτοιου είδους ζητήματα στο μέλλον, σας εφιστούμε τη προσοχή, όπως και ζητούμε να γνωστοποιήσετε στους τεχνικούς σας, προτού μεταβούν για ενεργοποίηση μιας συντήρησης η έλεγχο κάποιας βλάβης, να βεβαιωθούν ότι έχουν οπωσδήποτε μαζί τους, τον αναγκαίο συνοδευτικό εξοπλισμό όπως περιγράφεται στη συνέχεια.

Ως DegerHellas δηλώνουμε υπευθύνως ότι ΔΕΝ θα πραγματοποιούμε τεχνική υποστήριξη σε μονοαξονική εγκατάσταση , όπου ο τεχνικός δεν έχει μαζί του τον κάτωθι εξοπλισμό:

  1. Φορητό Η/Υ με επαρκή μπαταρία ή και power bank, με εγκατεστημένο το πρόγραμμα CTC

  2. Αντάπτορα διασύνδεσης Η/Υ με τράκερς (EK-S1)

  3. Πολύμετρο (ΟΧΙ ΑΜΠΕΡΟΤΣΙΜΠΙΔΑ)

  4. Μπαταρία 12V ή 24V / 7Ah

  5. Απαραίτητα εργαλεία χειρός

  6.  Συνοδευτικά έγγραφα Φωτοβολταϊκού σταθμού (Εγχειρίδια χρήσης, σχηματικά διαγράμματα, ηλεκτρολογικά σχέδια)

Ο τεχνικός μπορεί να φέρει μαζί του ότι άλλο επιπλέον κρίνει απαραίτητο με σκοπό την εύρεση του σφάλματος, την εξάλειψή του και την επαναφορά του ΦΒ σταθμού σε πλήρη λειτουργία.

Στη DegerHellas κύριο μέλημα μας είναι η απρόσκοπτη τεχνική σας εξυπηρέτηση, με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που ήδη γνωρίζετε πολύ καλά. Όμως, ιδίως τους θερινούς μήνες, λόγω των αδειών και της απουσίας προσωπικού, για να εξασφαλιστεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνούν με το τεχνικό μας τμήμα, τουλάχιστον 45 λεπτά προτού μεταβούν στην εγκατάσταση, έτσι ώστε να λάβουν την επιβεβαίωση ότι θα μπορέσουν να εξυπηρετηθούν στο χρονοδιάγραμμα που έχουν ορίσει.

Το τεχνικό μας τμήμα είναι στη διάθεση σας για να απαντήσει κάθε
ερώτηση και απορία σας, 09.00 -16.30 τις καθημερινές .

Άμεσα μπορούμε να σας αποστείλλουμε ανταλλακτικά εντός εγγύησης ή να προμηθευτείτε παρακαταθήκη ανταλλακτικών ώστε να εξασφαλίσετε απόλυτη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών στις φωτοβολταϊκές σας εγκαταστάσεις.

Πληροφορίες αναφορικά με τα ανταλλακτικά, τις εγγυήσεις αυτών και των ιχνηλατών

  Απαιτήσεις εξαμηνιαίας & ετήσιας συντήρησης Ιχνηλατών της DEGER  

Διαδικασία αποστολής ανταλλακτικών εντός εγγύησης

Διαδικασίες εύρεσης βλαβών για όλους της ιχνηλάτες του οίκου Deger

Αίτημα αποστολής ανταλλακτικού εκτός εγγύησης (άμεση διαθεσιμότητα)

Ισχύουσες Εγγυήσεις

Επικοινωνήστε με τη DEGERhellas για:

Scroll to Top